مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 08:552022-12-22سياسي

توزیع 18 هزار بسته معیشتی در استان مرکزی آغاز شد


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی آغاز توزیع 18 هزار بسته معیشتی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محسن کریمی در مراسم رزمایش کمک مومنانه در اراک، گفت: توزیع این میزان کمک مومنانه با تاسی از مکتب حضرت زهرا (س) در استان مرکزی در دستور کار قرار گرفت که به شکل هدفمند و محله محور در بین مردم استان توزیع می شود.

سردار محسن کریمی افزود: بیش از 600 هزار بسته معیشتی تاکنون به همت بسیج سازندگی استان مرکزی در سطح استان توزیع شده و ادامه این سنت حسنه در مناسبت های مختلف در دستور کار قرار دارد.

سردار کریمی در ادامه گفت: در سایه تدابیر حکیمانه راه اندازی شد و با لبیک ملت ایران به یک حرکت موفق تبدیل شد و امروز نهضت کمک های مومنانه به یکی از نرم افزارهای انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

وی بیان کرد: رزمایش کمک مومنانه از جمله مهمترین اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول سال های اخیر بوده و امروز به یک نهضت تبدیل شده و بیش از 50 عنوان خدمت در راستای نهضت کمک مومنانه به مردم و ولی نعمتان انقلاب ارائه می شود و بسیج پرچم دار این نهضت و سنت حسنه و خداپسندانه است.

سردار کریمی با بیان اینکه نهضت کمک مومنانه به برکت بسیج مردمی امروز به یک سنت جاری تبدیل شده، گفت: اقشار مختلف بسیج با پای کار آوردن ظرفیت های مردمی اقدامات مختلفی از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 18 هزار بسته معیشتی در استان مرکزی آغاز شد

توزیع 18 هزار بسته معیشتی در استان مرکزی آغاز شد