مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 08:452022-12-22اقتصادي

پرداخت 603 میلیارد ریال خسارت به زیربخش های کشاورزی سیستان و بلوچستان


مدیر شعب بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: 32 هزار و 207 بیمه نامه در زیربخش های کشاورزی در استان نظیر پرورش آبزیان ،دام و طیور، محصولات باغی و زراعی و منابع طبیعی امسال صادر و تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر شعب بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: 32 هزار و 207 بیمه نامه در زیربخش های کشاورزی در استان نظیر پرورش آبزیان ،دام و طیور، محصولات باغی و زراعی و منابع طبیعی امسال صادر و تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند.

امیر حسام قزلباش در نشست ستاد بیمه کشاورزی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: با گسترش بیمه عوامل تولید، خطرپذیری در تولید با ریسک کمتری مواجه خواهد کرد.

وی میزان غرامت پرداخت شده به بیمه گذاران برای خسارت های تایید شده در تمام زیربخش های کشاورزی سیستان و بلوچستان را از سال گذشته تاکنون 603 میلیارد ریال اعلام کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان نیز این نشست با اشاره به برنامه های توسعه ای بخش کشاورزی استان گفت: تولید محصولات کشاورزی همواره با ریسک خطرات طبیعی همچون خشکسالی، کم آبی و سیلاب قراردارد و با توجه به اینکه عمده اشتغال مردم منطقه بطور مستقیم و غیر مستقیم وابسته به بخش کشاورزی است ضرورت افزایش ضریب نفوذ بیمه در این بخش اهمیت حیاتی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 603 میلیارد ریال خسارت به زیربخش های کشاورزی سیستان و بلوچستان

پرداخت 603 میلیارد ریال خسارت به زیربخش های کشاورزی سیستان و بلوچستان