مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 08:412022-12-22سياسي

بازگویی خدمات دولت و نظام به مردم مصداق بارز جهاد تبیین است


فرماندار خمام با تاکید بر اینکه بازگویی خدمات ارزنده دولت و نظام به مردم مصداق بارز جهاد تبیین است، گفت: مدیران در جذب اعتبارات سرعت داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسفندیار جوشن عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری خمام، اظهار کرد: با تشکیل قرارگاه جهادی گاز در خمام به استقبال مدیریت مصرف در زمستان می رویم.

وی با تاکید بر تقویت حضور مدیران و رؤسای ادارات در بین مردم، افزود: رویکرد مردمی و انقلابی دولت سیزدهم به طور ملموس باید در شهرستان خمام پیاده سازی شود.

فرماندار خمام با تاکید بر انعکاس خدمات ارائه شده از سوی نظام و دولت به مردم، تصریح کرد: بازگویی خدمات ارزنده دولت و نظام به مردم مصداق بارز جهاد تبیین است.

جوشن ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان و ناکارآمد جلوه دادن نظام را از اهداف اصلی دشمن برشمرد و بیان کرد: حضور دغدغه مندانه مسئولان بین مردم و حل مشکلات آنها می تواند نقشه های دشمن را بر آب کند.

وی خواستار برگزاری جلسات مستمر در روستاها و مناطق روستایی خمام از سوی مسئولان شد و افزود: ستادها و جلسات گره گشایی مشکلات را به دل روستاها ببرید.

فرماندار خمام با اشاره به اختصاص 39 میلیارد تومان اعتبار شهرستانی و 107 میلیارد تومان اعتبار استانی به این شهرستان، اضافه کرد: برنامه ریزی و هدف گذاری برای جذب اعتبارات باید در اولو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگویی خدمات دولت و نظام به مردم مصداق بارز جهاد تبیین است

بازگویی خدمات دولت و نظام به مردم مصداق بارز جهاد تبیین است