مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 08:352022-12-22اقتصادي

پاداش 5 برابری برای مشترکانی که الگوی مصرف آب را رعایت کنند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با اشاره به مصوبه وزارت نیرو در راستای حمایت از مشترکانی که در  مصرف آب صرفه جویی کنند، گفت: پاداش 5 برابری در انتظار این افراد است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با اشاره به مصوبه وزارت نیرو در راستای حمایت از مشترکانی که در  مصرف آب صرفه جویی کنند، گفت: پاداش 5 برابری در انتظار این افراد است.

حسین امامی در گفت وگو با ایسنا گفت: هر مشترک خانگی که در مصرف آب صرفه جویی کند و مصرف خود را به زیر الگوی مصرف آب در استان یعنی کمتر از 15 مترمکعب در ماه برساند به ازای هر متر مکعب صرفه جویی، 5 برابر هزینه فروش آب را پاداش صرفه جویی می گیرد.

وی افزود: فروش هر متر مکعب آب 617 تومان قیمت دارد که بیش از 5 برابر این عدد معادل 3362 تومان که به ازاء هر متر مکعب به عنوان پاداش مصرف مشترکینی که نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش مصرف داشته باشند تعیین شده و مشترک بستانکار خواهد شد.

امامی با بیان اینکه این بسته حمایتی مختص بخش خانگی بوده و شامل واحدهای دارای موانع قرائت، شکستگی، واحدهای خالی از سکنه و اقامتگاه های غیردائم نمی شود، ادامه داد: خراسان جنوبی دارای 357 هزار مشترک آب بوده که از این میزان 270 هزار مشترک خانگی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاداش 5 برابری برای مشترکانی که الگوی مصرف آب را رعایت کنند

پاداش 5 برابری برای مشترکانی که الگوی مصرف آب را رعایت کنند