مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 08:302022-12-22سياسي

اراضی دولتی خارج از حریم شهرها در چارچوب قانون واگذار شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: باید در واگذاری اراضی دولتی به اشخاص حقیقی و حقوقی در چارچوب قانون و با برنامه کارشناسی شده عمل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در حاشیه کمیسیون ماده 21 استان با تأکید بر اینکه باید در واگذاری اراضی دولتی به اشخاص حقیقی و حقوقی در چارچوب قانون و با برنامه کارشناسی شده عمل کنیم، اظهار داشت: این نشست درخصوص واگذاری اراضی دولتی خارج از حریم شهرها به اشخاص حقیقی و حقوقی در دو گروه موارد جاری و طرح موضوعات اولیه تشکیل شد.

وی با تأکید بر نظام مند کردن بیش از پیش واگذاری اراضی افزود: برنامه ریزی جهت هماهنگی و هم افزایی هر چه بیشتر در خصوص قیمت گذاری اجاره بهای اراضی دولتی از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

زینلیان گفت: همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی با یکدیگر و استفاده از ظرفیت های مختلف استان در راستای توسعه شهرها از مواردی است که به آبادانی استان منجر می شود و در این نشست نیز مورد تأکید قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: در این کمیسیون موارد درخواست های اجاره بها و تمدید قرارداد شرکت ها و اشخاص حقوقی در فعالیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی دولتی خارج از حریم شهرها در چارچوب قانون واگذار شود

اراضی دولتی خارج از حریم شهرها در چارچوب قانون واگذار شود