مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 00:302022-12-21اقتصادي

دلیل اعتصاب کارگران شرکت مس سرگز جیرفت چه بود؟


رییس سازمان صمت جنوب کرمان چرایی اعتصاب کارگران شرکت طلایه داران مس سرگز اسفندقه جیرفت را افزایش حقوق متناسب با تورم و بازار ارز عنوان کرد.

- مسلم مروجی فرد در گفت و گو با ایسنا از بررسی خواسته های کارگران شرکت طلایه داران مس سرگز خبر داد و گفت: چهارشنبه 30 آذرماه کارگران این شرکت نسبت به میزان حقوق خود اعتراض داشتند که پیگیری این موضوع در دستور اداره کار جیرفت و فرمانداری قرار گرفته است.

وی خواسته کارگران را در چارچوب قانون کار مورد تاکید قرار داد و افزود: کارگران و پرسنل شرکت طلایه داران مس سرگز باید مطالباتشان را در چارچوب قانون اداره کار پیگیری نمایند و نباید به شکلی عمل شود که زمینه سوءاستفاده عده ای فراهم شود.

مروجی فرد از حضور رییس اداره کار جیرفت در جمع کارگران در محل شرکت مس سرگز خبر داد و گفت: رییس اداره کار در جمع کارگران حضور پیدا کرده و مشکلات و مطالبات آنها را جمع بندی و پیگیری خواهد کرد.

رییس سازمان صمت جنوب کرمان از تماس تلفنی با مدیر عامل شرکت مس سرگز نیز خبر داد که نامبرده اعلام کرده است پرداخت حقوق کارگران به روز است و هیچ گونه معوقه ای ندارند.

وی همچنین بر اساس آنچه مدیر عامل شرکت مس سرگز اذعان داشته، گفت: علاوه بر اینکه حقوق کارگران طبق قانون کار پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل اعتصاب کارگران شرکت مس سرگز جیرفت چه بود؟

دلیل اعتصاب کارگران شرکت مس سرگز جیرفت چه بود؟