مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 00:102022-12-21سياسي

دین و فرهنگ عامل اصلی هویت ساز جامعه هستند


رییس دانشگاه فنی وحرفه ای آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه دین و فرهنگ عامل اصلی هویت ساز ملت ها به حساب می آیند، گفت: نمایشگاه نقش مسلمانان در فناوری و نوآوری غنچه ای پرافتخار از حاصل تلاش استادان و دانشجویان به حساب می آید.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه فنی وحرفه ای آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه دین و فرهنگ عامل اصلی هویت ساز ملت ها به حساب می آیند، گفت: نمایشگاه "نقش مسلمانان در فناوری و نوآوری" غنچه ای پرافتخار از حاصل تلاش استادان و دانشجویان به حساب می آید.

احد بهشتی، چهارشنبه 30 آذر ماه، در مراسم افتتاح نمایشگاه نقش مسلمانان در فناوری در دانشگاه فنی و حرفه ای استان افزود: به گواهی تاریخ، دین و فرهنگ عامل هویت ساز ملت ها بوده است، امروز بخش اعظمی از جوانان ما به دلایل مختلف نمی دانند که عصر طلایی اسلام با امامت حضرت امام جعفر صادق آغاز شد.

وی ادامه داد: مسلمانان توانستند جلوه های بی نظیری از فناوری ها و نوآوری ها را به جهان عرضه کنند و مهم تر از آن شاید امروز جوانان نمی دانند که انقلاب اسلامی پرثمرترین بذری است که پس از قرن ها غفلت و کوتاهی و زیر خاکسترهای انعقاد و عقب ماندگی، جوانه زد تا با هدایت های امام راحل، دوباره مسلمانان به عرصه های علم و فناوری بازگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دین و فرهنگ عامل اصلی هویت ساز جامعه هستند

دین و فرهنگ عامل اصلی هویت ساز جامعه هستند