مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 22:252022-12-21حوادث

کشف سرقت کش روزنی شش میلیاردی طلاجات در خرم آباد


فرمانده انتظامی لرستان از کشف یک فقره سرقت کش روزنی طلاجات به ارزش بیش از شش میلیارد ریال در شهرستان خرم آباد خبر داد.

- ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از کشف یک فقره سرقت کش روزنی طلاجات به ارزش بیش از شش میلیارد ریال در شهرستان "خرم آباد" خبر داد.

سردار یحیی الهی 30 آذر ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر یک فقره سرقت کیف دستی حاوی طلاجات در خرم آباد ماموران کلانتری 12 این شهرستان بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد، مالباخته به همراه همسرش جهت خرید به یک مغازه می روند که کیف دستی همسرش حاوی مقدار170 گرم انواع طلاجات، تعدادی سکه طلا، 2 دستگاه تلفن همراه آیفون و مدارک هویتی وی به ارزش بیش از شش میلیارد ریال به صورت ماهرانه ای و به روش کش روزنی سرقت شده است.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: پس از انجام اقدامات تخصصی توسط ماموران انتظامی، مشخص شد اموال مسروقه توسط یک خانم با همدستی دو فرزندش به سرقت رفته که پس از هماهنگی قضایی هر سه نفر دستگیر، اموال مسروقه کشف و به مالباخته تحویل شد.

الهی در پایان ضمن هشدار به سارقان که اعمال مجرمانه آنان از دید پلیس مخفی نخواهد ماند به شهروندان توصیه کرد از همراه داشتن اموال گران قیمت از جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف سرقت کش روزنی شش میلیاردی طلاجات در خرم آباد

کشف سرقت کش روزنی شش میلیاردی طلاجات در خرم آباد