مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 22:202022-12-21حوادث

رهایی دو برادر از چنگ آدم ربایان در مشهد / 4 متهم اصلی پرونده دستگیر شدند


فرمانده انتظامی خراسان رضوی از رهایی دو بردار از چنگال آدم ربایان و دستگیری 4 متهم در این زمینه خبر داد.

-     به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرتیپ محمد کاظم تقوی اظهار کرد: در پی گزارش ربایش 2 برادر 6 و 9 ساله به فوریت های پلیسی 110 بلافاصله دستورات ویژه برای پی گیری سریع موضوع صادر شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی به طور ویژه وارد عمل شدند و بررسی های آنها نشان می داد این 2 کودک تبعه خارجی هستند که در راه مدرسه توسط افراد ناشناس ربوده شده اند.

تقوی ابراز کرد: درحالی که تحقیقات علمی پلیس ادامه داشت عاملان آدم ربایی در تماس با خانواده این دو کودک تقاضای مبلغ یک میلیون دلار درقبال آزادی آنها داشتند.

وی خاطر نشان کرد: کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در بررسی های پرونده دریافتند عاملان کودک ربایی نیز تبعه خارجی هستند و با اقدام های اطلاعاتی و ردزنی های گسترده محل اختفای آنها را  در حاشیه شهر مشهد شناسایی  کردند.

فرمانده انتظامی  خراسان رضوی با اشاره به این که کارآگاهان پلیس آگاهی استان خراسان رضوی 4متهم اصلی پرونده را پس از کنترل و مراقبت های پوششی  دستگیر و دو کودک سالم و صحیح به آغوش خانواده خود بازگشتند؛ یادآور شد: مته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی دو برادر از چنگ آدم ربایان در مشهد / 4 متهم اصلی پرونده دستگیر شدند

رهایی دو برادر از چنگ آدم ربایان در مشهد / 4 متهم اصلی پرونده دستگیر شدند