مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 20:152022-12-21اقتصادي

قرارگاه خاتم الانبیاء پل خلیج فارس را می سازد


قرارگاه خاتم الانبیاء پل خلیج فارس را می سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، افشار فتح الهی عصر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 4,750 میلیارد ریال در حوزه های عمرانی و زیرساختی جزیره قشم هزینه شده است.

وی ادامه داد: در حوزه تولیدات صنعتی منطقه آزاد قشم نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته به لحاظ ارزی 176 درصد و به لحاظ ریالی 41 درصد رشد داشته ایم.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛ ارزش تولیدات صنعتی منطقه از ابتدای سال جاری معادل 798 میلیون دلار و 58 هزار میلیارد ریال می باشد که در مجموع شاهد رشد 84 درصدی ارزش تولیدات صنعتی در جزیره هستیم.

فتح الهی با اشاره به رشد سه برابری ارزش سرمایه گذاری اسمی از ابتدای سال جاری، افزود: در 9 ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد رشد 332 درصدی سرمایه گذاری اسمی هستیم که نشان دهنده توجه ویژه سرمایه گذاران به فرصت ها و ظرفیت های قشم است.

وی با بیان اینکه آمار واردات به این منطقه در 9 ماهه امسال 23 درصد رشد منفی داشته است، تصریح کرد: در این مدت نسبت به سال گذشته در حوزه صادرات به داخل کشور 394 درصد، صادرات به خارج از کشور 387 درصد، صادرات مجدد 783 درصد رشد داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه خاتم الانبیاء پل خلیج فارس را می سازد

قرارگاه خاتم الانبیاء پل خلیج فارس را می سازد