مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 20:102022-12-21سياسي

سیمای دریاچه حوض سلطان قم با احداث نیروگاه خورشیدی خدشه دار نشود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم گفت: جلوه های بصری و سیمای دریاچه حوض السلطان به عنوان بزرگترین آیینه طبیعی کشور با احداث نیروگاه خورشیدی نباید مورد خدشه واقع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا ارجمندی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی موضوع احداث نیروگاه خورشیدی 500 مگاواتی در منطقه نمونه گردشگری دریاچه حوض سلطان که در محل این اداره کل برگزار شد اظهار داشت: حفظ و حراست از اثر طبیعی دریاچه حوض السلطان اهمیت بسیاری دارد و ضرورت دارد تا مشکلات و معضلاتی که در راستای اجرای این طرح ممکن است با آن مواجه شویم در کمیته ای مشترک با حضور مشاور نیروگاه خورشیدی مورد بررسی قرار گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم عنوان داشت: جلوه های بصری و سیمای دریاچه حوض السلطان به عنوان بزرگترین آیینه طبیعی کشور نباید مورد خدشه واقع شود و در این راستا از تخریب ها چشم پوشی نخواهیم کرد.

وی با بیان اینک حفظ آثار طبیعی استان قم موضوع مهمی است ابراز داشت: طرح ها و تصمیماتی که در راستای بهره برداری از آثار طبیعی اتخاذ می شود باید به موضوع حفظ این میراث طبیعی توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیمای دریاچه حوض سلطان قم با احداث نیروگاه خورشیدی خدشه دار نشود

سیمای دریاچه حوض سلطان قم با احداث نیروگاه خورشیدی خدشه دار نشود