مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 19:552022-12-21پزشكي

بیمارستان یازهرای دزفول برای تکمیل نیازمند 350 میلیارد تومان است


رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: تکمیل پروژه بیمارستان 400 تختخوابی یا زهرا در دزفول نیازمند 350 میلیارد تومان اعتبار است.

- علیرضا خسروپناه در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیمارستان 400 تختخوابی یا زهرای دزفول مهمترین پروژه بهداشتی و درمانی در شمال خوزستان است که علاوه بر خدمات درمانی باعث جذب توریسم درمانی به منطقه می شود.

وی با بیان اینکه مجوز احداث بیمارستان یا زهرا در سال 1395 اخذ و ساخت این بیمارستان بزرگ از سال 1396 آغاز شده است، افزود: این بیمارستان در حال حاضر با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است و هم اکنون طبقات آن در مرحله نازک کاری، نصب آسانسور و سایر تأسیسات است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول تصریح کرد: با تکمیل بیمارستان یا زهرای دزفول علاوه بر توسعه زیرساخت های بهداشتی نیز یک هزار فرصت شغلی مستقیم در منطقه ایجاد می شود؛ بنابراین از همه دستگاه ها تقاضا می شود در احداث هر چه سریع تر این پروژه همکاری کنند.

خسروپناه با بیان اینکه تاکنون برای ساخت این بیمارستان حدود 200 میلیارد تومان هزینه شده است، اضافه کرد: این پروژه بزرگ برای تکمیل به 350 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز دارد.

وی عنوان کرد: تاکنون 50 میلیارد تومان اعتبار دولتی و 25 میلیارد تومان اعتبار از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سال جاری برای این پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان یازهرای دزفول برای تکمیل نیازمند 350 میلیارد تومان است

بیمارستان یازهرای دزفول برای تکمیل نیازمند 350 میلیارد تومان است