مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 19:552022-12-21سياسي

نقش آفرینی مردم بوشهر در رویدادهای فرهنگی افزایش می یابد


مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تأکید بر لزوم کار در کف میدان گفت: نقش آفرینی مردم بوشهر در رویدادهای فرهنگی افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد قادری چهارشنبه شب در نشست با فرماندار بوشهر که با محوریت عملیات شهید سلیمانی برگزار شد، بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ مردم محوری تأکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه دولت باید در گفتمان سازی خادم مردم باشد، افزود: حاج قاسم باید مردمی بماند و همه ظرفیت های مردمی در مکتب حاج قاسم فعال شوند و فعالان فرهنگی و مردم، برای ترویج مکتب سردار شهید سلیمانی هم عهد شوند و در همین راستا مسئولان هم مقدمات کار را فراهم کنند.

وی با تشریح عملیات حاج قاسم ابراز داشت: امروز دنبال رقم خوردن اتفاقات انقلابی در کف میدان و با حضور نیروهای مردمی و انقلابی هستیم و از امام جمعه در جلسه شورای فرهنگ عمومی و فرماندار در جلسه شورای اداری شهرستان ها تقاضا داریم تأکید به کار اجتماعی، نه کار جمعی را در دستور کار دستگاه های اجرایی استان قرار دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: همه اقشار مختلف مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان پای کار انقلاب و اهل بیت (علیهم السلام) هستند و تشکل های فرهنگی و مذهبی باید بتوانند به میزان بیشتری در انسان سازی و کادرسازی و جهت دهی و جلب و جذب حداکث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی مردم بوشهر در رویدادهای فرهنگی افزایش می یابد

نقش آفرینی مردم بوشهر در رویدادهای فرهنگی افزایش می یابد