مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 19:052022-12-21اقتصادي

رباط تاریخی فیض آباد به بخش خصوص واگذار شد


مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مه ولات از واگذاری بنای تاریخی رباط فیض آباد به بخش خصوصی برای مرمت و احیا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی جلیل صدیقی اظهار کرد: بنای تاریخی رباط فیض آباد برای مرمت و بهره برداری به سرمایه گذار بخش خصوص سپرده شد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مه ولات افزود: این بنای تاریخی پس از انجام عملیات مرمتی به مجموعه اقامتی و پذیرایی تبدیل خواهد شد.

صدیقی با بیان این که تامین امنیت زیر ساخت های گردشگری از جمله اقداماتی است که میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیگیری می کند، ابراز کرد: شهرستان مه ولات با قرار گرفتن در محور اصلی و شاهراه مواصلاتی همه ساله میزبان تعداد زیادی از زائران و گردشگران است که از این محور برای زیارت بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) تردد می کنند.

  وی یادآور شد: حضور مسافران و گردشگران در شهرستان به عنوان پتانسیل، زمینه ساز حضور سرمایه گذاران حوزه گردشگری است.

صدیقی وجود 7 رباط و کاروانسرای تاریخی را بستر مناسبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی دانست و تأکید کرد: با توجه به کمبود اعتبارات مرمتی واگذاری بناهای تاریخی به بخش خصوصی ضمن احیا دوباره بنا به رونق کسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رباط تاریخی فیض آباد به بخش خصوص واگذار شد

رباط تاریخی فیض آباد به بخش خصوص واگذار شد