مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 18:502022-12-21ورزشي

تخصیص 7 درصدی اعتبارات سازمان فرهنگی شهرداری شیراز


رییس سازمان فرهنگی، هنری اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: تنها 7 درصد از بودجه سازمان فرهنگی هنری شهرداری شیراز تخصیص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی مشفقیان پیش از ظهر چهارشنبه در نشستی خبری در جمع خبرنگاران بیان کرد: طی یک سال گذشته برنامه ریزی های ویژه ای در راستای ایجاد تحول در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در شیراز طراحی و تدوین شد.

وی ادامه داد: به علت شیوع ویروس کرونا و کاهش ضریب همه گیری این بیماری شاهد هستیم که 27 فرهنگسرای سطح شهر در شیراز بار دیگر فعال شد و بیش از 23 هزار نفر از خدمات فرهنگ سراها استفاده کردند.

به گفته او نخستین پارک ویژه بانوان با عنوان مهر بانو در شیراز طراحی و اجرایی شده و به زودی قابل بهره برداری است این در حالی است که فرهنگ سرای معلولین نیز از دیگر خدماتی است که به صورت تخصصی به اقشار مردمی ارائه شد.

مشفقیان تاکید کرد: دیوارنگاره عظیم 300 متری نیز در شیراز به زودی رونمایی خواهد شد البته رویداد محشر و سریال احمد ابن موسی (ع) نیز از دیگر طرح هایی است که در شیراز در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول از انعقاد تفاهم نامه و قرار داد در راستای ایجاد شهربازی در شیراز خبر داد البته او از خصوص طرح مسجد محوری نیز تاکید کرده که قرار است این طرح با زمان اجرایی 5 ساله زمینه توسعه فعالیت های اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 7 درصدی اعتبارات سازمان فرهنگی شهرداری شیراز

تخصیص 7 درصدی اعتبارات سازمان فرهنگی شهرداری شیراز