مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 18:252022-12-21اقتصادي

نصب تابلوی نرخ نامه در کنترل قیمت های میدان میوه اهواز موثر است؟


سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهردار اهواز با بیان اینکه با نصب تابلوی نرخ نامه، مراجعه کنندگان می توانند بدون دلال بازی از نرخ میوه و تره بار اطلاع پیدا کنند، - گفت: این تابلو به صورت شبانه روزی نرخ میوه و تره بار را اعلام می کند و تأثیر بسزایی بر نرخ گذاری واحد و جلوگیری از فراگیری نرخ های سودجویانه خواهد داشت.

میثم ایل اسکندری در حاشیه بازدید خبرنگاران از میدان الغدیر (میدان مرکزی میوه و تره بار) اهواز که امروز (30 آذرماه) انجام شد، اظهار کرد: در این میدان 132 غرفه در حال فعالیت و عرضه میوه و تره بار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: لکه گیری آسفالت، تقویت روشنایی با نصب پنج برج نوری و استقرار کیوسک نیروی انتظامی در این محل برخی از اقدامات انجام شده در این میدان است.

تا قبل از نوروز یا اوایل سال 1402 نیز احداث یک مسجد، سرویس بهداشتی 12 چشمه و المان خاص انجام خواهد شد.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اهواز تصریح کرد: نصب تابلوی نرخ نامه میوه و تره بار در میدان الغدیر یکی از موارد لازم در هر میدان است و برای نخستین بار در میدان مرکزی میوه و تره بار اهواز نصب شده است؛ با نصب تابلوی نرخ نامه، مراجعه کنندگان می توانند بدون دلال بازی از نرخ میوه و تره بار اطلاع پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب تابلوی نرخ نامه در کنترل قیمت های میدان میوه اهواز موثر است؟

نصب تابلوی نرخ نامه در کنترل قیمت های میدان میوه اهواز موثر است؟