مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 18:252022-12-21سياسي

اهدای بیش از یک هزار جلد کتاب به کتابخانه دانشگاه شهید چمران اهواز


رییس کتابخانه، مرکز اطلاع رسانی و اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز از اهدای یک هزار و 806 نسخه کتاب به این کتابخانه از آذرماه سال گذشته تاکنون خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس کتابخانه، مرکز اطلاع رسانی و اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز از اهدای یک هزار و 806 نسخه کتاب به این کتابخانه از آذرماه سال گذشته تاکنون خبر داد.

دکتر منصور کوهی رستمی به مناسبت هفته پژوهش و فناوری درباره فعالیت های بخش فهرست و آماده سازی این کتابخانه، اظهار کرد: در این مدت 442 نسخه کتاب، فهرست نویسی و سه هزار و 220 جلد کتاب نیز آماده سازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دانشگاه شهید چمران اهواز، وی گفت: از آذرماه سال گذشته تاکنون سه هزار و 98 نفر در این کتابخانه عضو شده اند؛ همچنین 10 هزار و 353 کتاب به امانت داده شده است و 9 هزار و 297 کتاب بازگشت داشته است و درخواست تمدید چهار هزار و 49 کتاب به ثبت رسیده است.

رییس کتابخانه، مرکز اطلاع رسانی و اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در این مدت 210 منبع در قالب پایان نامه های فارسی، پایان نامه های لاتین، کتاب ها و مقالات الکترونیکی از خارج و داخل کشور تامین شده است.

کوهی رستمی از تهیه سالنامه ی آماری کتابخانه به عنوان یکی از فعالیت های بخش اسناد نام برد و گفت: همچنین 750 عنوان کتاب شامل انتشارات دانشگاه، خوزستان شناسی، اسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای بیش از یک هزار جلد کتاب به کتابخانه دانشگاه شهید چمران اهواز

اهدای بیش از یک هزار جلد کتاب به کتابخانه دانشگاه شهید چمران اهواز