مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 18:202022-12-21سياسي

استقبال نهاوندی ها از دو شهید گمنام


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان نهاوند گفت: شهرستان نهاوند یکشنبه 4 دی ماه میزبان دو شهید گمنام خواهد بود و بر عهده ما است که استقبالی شایسته داشته باشیم.

- شهروز کیانی چهارشنبه 30 آذرماه در نشست هماهنگی استقبال از دو شهید گمنام که در محل فرمانداری شهرستان نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با ایام فاطمیه شش شهید گمنام در برخی شهرها و مناطق استان تشییع و خاکسپاری خواهند شد که شهرستان نهاوند یکشنبه 4 دی ماه میزبان دو شهید گمنام و آیین شب وداع خواهد بود.

وی ضمن تاکید بر همکاری و همراهی مدیران دستگاه های متولی در شهرستان، افزود: این شهدا ساعت سه بعدازظهر آن روز وارد شهر نهاوند خواهند شد و آیین وداع در شهر فیروزان هم برگزار و پس از آن در مسجد شهید حیدری نهاوند آیین شب وداع برگزار خواهد شد.

کیانی با تاکید بر استقبال و میزبانی شایسته از این دو شهید والامقام، تاکید کرد: آیین استقبال از شهدای گمنام یکشنبه از میدان امام(ره) به سمت مسجد شهید حیدری خواهد بود که آیین شب وداع هم در مسجد برگزار می شود.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری نهاوند با بیان اینکه سخنران این آیین محسن رفیعی از اساتید حوزه و دانشگاه خواهد بود، اضافه کرد: شهدا بار آرامش ما را به دوش کشیده و این بخش اعظمی از همان جهاد تبیین است که در شرایط موجود افتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال نهاوندی ها از دو شهید گمنام

استقبال نهاوندی ها از دو شهید گمنام