مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 17:552022-12-21بين الملل

سخنگوی اتحادیه اروپا: تماس ها با ایران ادامه خواهد یافت


همان طور که آقای بورل هم گفته است، روابط با ایران به دلیل اقدامات این کشور در مرحله دشواری قرار دارد اما وظیفه مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا انجام دیپلماسی است و دیپلماسی به معنی تعامل است.

- پیتر استانو: همان طور که آقای بورل هم گفته است، روابط با ایران به دلیل اقدامات این کشور در مرحله دشواری قرار دارد اما وظیفه مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا انجام دیپلماسی است و دیپلماسی به معنی تعامل است.

سخنگوی اتحادیه اروپا با ارائه جزییاتی درباره دیدار وزیر امورخارجه ایران ومسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد که تمناس ها با ایران ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیتر استانو، سخنگوی سرویس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در یک نشست خبری در بروکسل درباره دیدار جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه ایران که در حاشیه کنفرانس بغداد2 در اردن انجام گرفت، تاکید کرد که تماس و دیدارها با ایران ادامه خواهد یافت زیرا این، ماهیت دیپلماسی است.

بنابر گزارش خبرگزاری رسمی کویت، استانو در ادامه موضع مداخله جویانه اتحادیه اروپا در امور داخلی کشورمان و همچنین ادعای اثبات نشده استفاده از پهپادهای ساخت ایران در اوکراین گفت: در دیپلماسی، هر جلسه و هر تماسی پیگیری و دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی اتحادیه اروپا: تماس ها با ایران ادامه خواهد یافت

سخنگوی اتحادیه اروپا: تماس ها با ایران ادامه خواهد یافت