مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 17:052022-12-21سياسي

مردم با عقاید مختلف بر سر حفاظت از استقلال کشور اتفاق نظر دارند


مردم با عقاید و تفکرهای مختلف همواره با روحیه میهن پرستی و اتحاد بر سر حفاظت از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی اتفاق نظر دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی عبداللهی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ایام دی ماه که روز چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برپا شد، با بیان اینکه باید همچنان قدرتمند و متحد در مقابل دسیسه های دشمنان بایستیم، افزود: دشمن از تمامی ظرفیت های خود برای ایجاد ناامنی در درون جامعه ما استفاده کرده است.

وی ادامه داد: با گذشت بیش از 4 دهه همواره دشمنان درصدد بوده اند که نظام جمهوری اسلامی ایران را از درون مورد هجمه قرار دهند و بستر لازم را برای حمله به تمامیت ارضی و کیان کشور فراهم کنند.

عبداللهی گفت: استان البرز مملو از مردمی انقلابی، بسیجی، مؤمن و حزب الهی است که با هوشمندی و هوشیاری، مقابل چنین اهدافی ایستاده اند.

وی افزود: اکنون نیز مردم برای حفظ و حراست از نظم و امنیت محله ها و به تبع آن جای جای کشور بسیج شده اند.

استاندار البرز گفت: مردم با عقاید و تفکرهای مختلف همواره با روحیه میهن پرستی و اتحاد بر سر حفاظت از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی اتفاق نظر دارند.

وی با اشاره به ایام پیش رو، افزود: در روز سه شنبه 6 دی ماه همزمان با مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، به طور همزمان در کشور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با عقاید مختلف بر سر حفاظت از استقلال کشور اتفاق نظر دارند

مردم با عقاید مختلف بر سر حفاظت از استقلال کشور اتفاق نظر دارند