مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 16:402022-12-21فرهنگي

نمایشگاهی از تصاویر کتاب های «آی قصه قصه قصه» برگزار می شود


همزمان با شب یلدا نمایشگاهی از مجموعه تصاویر کتاب های «آی قصه قصه قصه»، توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

- همزمان با شب یلدا نمایشگاهی از مجموعه تصاویر کتاب های آی قصه قصه قصه ، توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، موزه ملی هنر و ادبیات کودک به مناسبت شب یلدا و سنت دیرین قصه گویی در این شب و در آستانه برگزاری بیست وچهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون اقدام به برگزاری نمایشگاهی با عنوان آی قصه قصه قصه کرده است.

آثار ارائه شده در این نمایشگاه منتخبی از مجموعه تصاویر کتاب های آی قصه قصه قصه 1 تا 7 شامل 64 قطعه تصویری است که زهره پریرخ آن را تصویرگری کرده است.

هم چنین این مجموعه به کوشش زهره پریرخ و شراره وظیفه شناس گردآوری شده و در هر کدام از کتاب ها، با بازنویسی قصه های مختلف، چهار قصه مناسب، به همراه توضیح کوتاهی درباره پیام هر قصه ارائه شده است.

در مقدمه ی این مجموعه آمده است: هر چند امروزه از کرسی های گرم و محفل های دوستانه و صمیمانه در شب های سرد زمستان که قصه گویی بخشی از آن را پر می کرد، کمتر نشانی می یابیم، اما می توان این سنت را در جمع ها و موقعیت های مناسب دیگری به کار بست و از مزایای آن سودها جست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاهی از تصاویر کتاب های «آی قصه قصه قصه» برگزار می شود

نمایشگاهی از تصاویر کتاب های «آی قصه قصه قصه» برگزار می شود