مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 16:302022-12-21سياسي

چهاردهمین دوره از کمک های مومنانه بین نیازمندان اردبیل توزیع شد


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: چهاردهمین دوره از کمک های مومنانه در قالب بسته های معیشتی در بین نیازمند استان اردبیل توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی آمون ظهر چهارشنبه در نشست با فعالان کانون های مساجد اردبیل ضمن تقدیر و تشکر از همدلی و همکاری فعالان کانون های مساجد و خیرین در روزهای سخت اظهار کرد: چهاردهمین دوره از کمک های مومنانه در بین نیازمند استان اردبیل توزیع شد.

وی افزود: مؤسسه حضرت خدیجه (س) شهر قم، برنامه تلویزیونی سمت خدا و کانون های مساجد استان اردبیل در این امر خیر مشارکت داشتند که یک هزار و 200 بسته یک و نیم کیلوگرمی گوشت قربانی در بین نیازمند استان اردبیل توزیع شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: این کمک خیرخواهانه به همت فعالان کانون های مساجد در جای جای استان اردبیل در اختیار خانواده های نیازمند و بی بضاعت قرار خواهد گرفت.

آمون با بیان اینکه فعالیت های خیرخواهانه کانون های مساجد جلوه ای از ایثار و جهاد که همزمان با شب یلدا و ایام فاطمیه افزایش یافته است، ادامه داد: حمایت از خانواده های نیازمند و بی بضاعت در اولویت فعالیت کانون های مساجد است وی خاطر نشان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهاردهمین دوره از کمک های مومنانه بین نیازمندان اردبیل توزیع شد

چهاردهمین دوره از کمک های مومنانه بین نیازمندان اردبیل توزیع شد