مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 16:302022-12-21سياسي

اثرگذاری منفی جاده های اردبیل در روان مردم


دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل گفت: تصادفات منجر به فوت در جاده های اردبیل اثرگذاری منفی روحی روانی دارد و از طرفی صدمات مالی جبران ناپذیری بر جای می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عبدالله طباطبایی ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از فعالان حمل و نقل، رانندگان و راهداران نمونه استان اظهار کرد: تصادفات منجر به فوت در جاده های اردبیل اثرگذاری منفی روحی روانی دارد و از طرفی صدمات مالی جبران ناپذیری بر جای می گذارد.

وی با انتقاد از وضعیت جاده ای استان به تصادفات منجر به فوت در استان افزود: متأسفانه در طول سال جاری شاهد 11 مورد تصادف منجر به فوت در استان بودیم که موجب تألم، ناراحتی و غم و اندوه بسیار شهروندان شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل با بیان اینکه نمی توان به راحتی از کشته سازی جاده ها چشم پوشی کرد، گفت: نیاز است راهداری با تمام توان نسبت به رفع نقاط حادثه خیز جاده های استان و گسترش بزرگراه ها به ویژه در شمال استان اهتمام ویژه داشته باشد.

طباطبایی ادامه داد: یکی از مهمترین کارکردهای حمل و نقل رونق بخشیدن به اقتصاد از طریق جابجایی و انتقال محصولات و تولیدات کارخانه ها و مجتمع های تولیدی است تا محصولات تحت هر شرایطی در زمان مناسب به مقصد برسد و مانعی نیز برای ایجاد وقفه و توقف تولید پیش نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثرگذاری منفی جاده های اردبیل در روان مردم

اثرگذاری منفی جاده های اردبیل در روان مردم