مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 15:452022-12-21اقتصادي

تعطیلی پنج شنبه ادارات گیلان برای صرفه جویی در مصرف گاز


استاندار گیلان با بیان اینکه در حال حاضر میزان مصرف گاز خانگی استان بین 13 تا 18 میلیون متر مکعب است از مردم خواست 10 درصد مصرف را کاهش دهند و ادارات و سازمان ها و نهادها موتورخانه ها را خاموش کنند تا مصرف خانوار و صنعت دچار مشکل نشود.

- استاندار گیلان با بیان اینکه در حال حاضر میزان مصرف گاز خانگی استان بین 13 تا 18 میلیون متر مکعب است از مردم خواست 10 درصد مصرف را کاهش دهند و ادارات و سازمان ها و نهادها موتورخانه ها را خاموش کنند تا مصرف خانوار و صنعت دچار مشکل نشود.

تمامی ادارات، نهادها، سازمان ها و بانک های استان گیلان فردا پنجشنبه اول دیماه 1401 به پیشنهاد قرارگاه مدیریت جهادی گاز استان و براساس دستور استاندار گیلان به منظور مدیریت مصرف گاز تعطیل شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا استاندار گیلان روز چهارشنبه در جریان بازدید از شرکت گاز استان و وضعیت مدیریت مصرف در این مجموعه گفت: با توجه به گزارشی مدیر عامل شرکت گاز استان مصرف گاز افزایش 10 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

  اسدالله عباسی در این بازدید از مردم خواست همانطور که نجیبانه در تابستان همراهی کردند و مصرف برق مدیریت شد اینک با شروع فصل سرد از سوی شعله های گاز بکاهند تا چرخه صنعت و خانوار از مدار خارج نشود زیرا قطع گاز مانند برق نیست و تبعات بسیاری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی پنج شنبه ادارات گیلان برای صرفه جویی در مصرف گاز

تعطیلی پنج شنبه ادارات گیلان برای صرفه جویی در مصرف گاز