مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 15:402022-12-21سياسي

امضای تفاهم‏نامه همکاری میان کتابخانه ملّی و سازمان اوقاف


تفاهم‏نامه همکاری میان کتابخانه ملّی و سازمان اوقاف به منظور افزایش همکاری های علمی، پژوهشی، آموزشی، اشتراک منابع اطلاعاتی و انتقال تجربیات فیمابین با حضور رؤسای این دو سازمان امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری‬ مهر، تفاهم‏نامه همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران با سازمان اوقاف و امور خیریه، به امضای حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه و علیرضا مختارپور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران رسید.

بهره گیری از منابع اطلاعاتی، ظرفیت ها و فرصت های پژوهشی و مطالعاتی و تخصصی طرفین تفاهم‏نامه ازجمله همکاری و کمک به تحقق اهداف و مأموریت های قانونی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران و سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای آموزش، پژوهش، حفاظت، صیانت، فهرست نویسی الکترونیکی و مرمت اسناد مربوط به وقف نامه، حبس نامه و وصیت نامه، ازجمله مفاد تفاهم نامه همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملّی جمهوری اسلامی ایران با سازمان اوقاف و امور خیریه بوده است.

سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران در این تفاهم‏نامه متعهد شد، اسناد و مدارک انتقالی مربوط به سازمان اوقاف و امور خیریه را در مخازن استاندارد ساماندهی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم‏نامه همکاری میان کتابخانه ملّی و سازمان اوقاف

امضای تفاهم‏نامه همکاری میان کتابخانه ملّی و سازمان اوقاف