مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 15:302022-12-21پزشكي

افزایش خدمات بیمه سلامت به بیماران اوتیسم همدان


مدیرکل بیمه سلامت همدان در خصوص خدمات بیمه سلامت به بیماران اوتیسم گفت: خدمات توانبخشی با پوشش بیمه ای 70 درصد در مراکز غیر دولتی به این بیماران ارائه و حداکثر سن پوشش بیمه ای خدمات مرتبط با اختلالات طیف اوتیسم از 7 سال به 12 سال افزایش می یابد.

-  فریبرز نیاستی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه خدمات بیمه سلامت به بیماران اوتیسم افزایش می یابد اظهار کرد: در حال حاضر از سوی سازمان بیمه سلامت به افراد طیف اوتیسم بسته خدمتی ارائه می شود که خدمات توانبخشی شامل شش کد خدمتی در حوزه های کاردرمانی، گفتاردرمانی و اختلالات روانشناختی تا سن 12 سالگی است.

وی با بیان اینکه خدمات اوتیسم شامل اقدامات تشخیصی، درمانی، دارویی، توانبخشی و بستری است گفت: مهم ترین بخش حوزه توانبخشی، کاردرمانی و مشاوره های روانشناسی بوده که از امسال تعرفه بخش خصوصی این خدمت نیز تا 70 درصد زیر پوشش بیمه ای رفته است.

مدیرکل بیمه سلامت همدان خاطرنشان کرد: تمام خدمات مرتبط با اختلالات طیف اوتیسم شامل ویزیت و خدمت (از جمله نوار مغزی) ، دارو ، آزمایش و خدمات ارائه شده در مراکز غیردولتی (عمومی غیر دولتی، خیریه و خصوصی) طرف قرارداد با بیمه سلامت با پوشش بیمه ای 70 درصد ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خدمات بیمه سلامت به بیماران اوتیسم همدان

افزایش خدمات بیمه سلامت به بیماران اوتیسم همدان