مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 15:252022-12-21سياسي

کمیته امداد متولی ایجاد یک سوم از اشتغال کشور است


رییس هیات امنای کمیته امداد امام خمینی گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) متولی ایجاد یک سوم از اشتغال کشو است.

- ایسنا/اردبیل رییس هیات امنای کمیته امداد امام خمینی گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) متولی ایجاد یک سوم از اشتغال کشو است.

آیت الله محسن کازرونی 30 آذ در جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات استان اردبیل با اشار به اینکه این نهاد انقلابی یکی از نهادهای پاک، و تاثیر گذار انقلابی در کشور است، اظهار کرد: در این سازمان نظارت های بسیار قوی درونی و بیرونی حاکم است به طوری که تمام تلاش در این نهاد این است که پولی که گرفته می شود به دست نیازمند برسد و هیئت امنا نیز به عنوان بخش های نظارتی توجه اساسی بر کارها دارند.

به گفته آیت الله کازرونی کمیته امداد امام خمینی در حفظ آبروی نیازمندان اهتمام اساسی دارد و تمام تلاش اش این است که با حمایت آنها فقرا را به خودکفایی برساند.

وی با مذمت پرورش چهره فقر پروری گفت: یک سوم اشتغالی که در کشور ایجاد می شود کار کمیته امداد است و تمام تلاش خود را بکار گرفته است که افراد نیازمند را خود کفا کند.

آیت الله کازرونی یادآور شد: خیلی از مردم واجبات حج و نماز را بجا می آورند ولی اعتقادی به زکات و پرداخت آن ندارند، چرا که در درجه بندی ایمان با مال افراد می توان درجه بندی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد متولی ایجاد یک سوم از اشتغال کشور است

کمیته امداد متولی ایجاد یک سوم از اشتغال کشور است