مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 15:252022-12-21سياسي

جذب دانشجوی خارجی از شاخص های دانشگاه های پیشرو است


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، جذب دانشجویان خارجی را از شاخص های اصلی ارزیابی دانشگاه ها عنوان کرد و گفت: در بحث ارزیابی دانشگاه ها، - حضور دانشجویان خارجی به عنوان یکی از شاخص های اصلی ارزیابی دانشگاه ها در دنیا است و در این بین دانشگاه علوم پزشکی تبریز توانسته است در این عرصه نفش آفرین بوده و در جذب دانشجویان خارجی موفق عمل کند.

دکتر روح الله متفکر آزاد، چهارشنبه، 30 آذرماه، در گفت وگو با خبرنگاران، حضور دانشگاه علوم پزشکی تبریز در عرصه های فناوری را مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به فعالیت های شاخصی که در طول سال های گذشته در عرصه فناوری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز شاهد بودیم، شاهد رشد کمی و کیفی پرشتاب فعالیت های دانش بنیان در این دانشگاه هستیم.

وی اظهار کرد: خوشبختانه دانشگاه های علوم پزشکی عموماً در حوزه تولید علم در کشور جایگاه ویژه ای دارند و دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز محققین و دانشمندان بسیاری را داشته و تراز تولیدات علمی در این دانشگاه بسیار خوب است.

وی نقش آفرینی دانشمندان و متخصصین در افزایش تولید داخلی را مورد توجه قرار داد و افزود: خوشبختانه قوانین بسیار خوبی در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان در مجلس به تصویب رسیده است، از این رو امیدواریم در آینده نه چندان دور در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب دانشجوی خارجی از شاخص های دانشگاه های پیشرو است

جذب دانشجوی خارجی از شاخص های دانشگاه های پیشرو است