مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 15:152022-12-21سياسي

جزییات تشییع شهید گمنام در شهرستان رفسنجان اعلام شد


فرمانده سپاه شهرستان رفسنجان جزییات تشییع پیکر شهید گمنام در این شهرستان همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه(سلام الله علیها) را اعلام کرد.

- ایسنا/کرمان فرمانده سپاه شهرستان رفسنجان جزییات تشییع پیکر شهید گمنام در این شهرستان همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه(سلام الله علیها) را اعلام کرد.

سرهنگ محمد پساوند ظهر امروز 30 آذرماه در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه های استقبال از شهید گمنام اظهار کرد: در ابتدا بعد از تحویل شهید بزرگوار از فرودگاه کرمان، جمعه شب پیکر مطهر شهید در محل اداره بنیاد شهید مورد استقبال خانواده های شهدا قرار خواهد گرفت و در روز شنبه سوم دی ماه این شهید میهمان مردم شهر سرچشمه و مجتمع مس است و در عصر همان روز در حومه شرقی بخش مرکزی مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در روز یکشنبه چهارم دی ماه ساعت 30 :7 الی 8:30 صبح میهمان دختران دانش آموز شهرستان در برنامه دخترانه در محل حسینیه ثارالله رفسنجان است و پس از آن ساعت 9 تا 13 این شهید بزرگوار در بخش کشکوییه و عصر همان روز از ساعت 14 تا 18 مهمان حومه غربی بخش مرکزی خواهد بود.

فرمانده سپاه رفسنجان افزود: شهید گمنام یکشنبه شب در دانشگاه های علوم پزشکی و ولی عصر عج رفسنجان مورد استقبال دانشجویان قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تشییع شهید گمنام در شهرستان رفسنجان اعلام شد

جزییات تشییع شهید گمنام در شهرستان رفسنجان اعلام شد