مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 15:152022-12-21سياسي

ضرورت فعال شدن اقتصاد شب و المان های نوری در ملایر


فرماندار ملایر با تأکید بر اینکه اقتصاد شب ملایر و المان های نوری این شهر باید فعال شود، گفت: باید نوروزی متفاوت با سال های قبل را برای مردم رقم بزنیم.

- سلمان اسماعیلی در جلسه بررسی المان ها و آمادگی ملایر در راستای برگزاری جشنواره های نوروزی، افزود: زمینه برگزاری جشنواره بزرگ نوروزی در ملایر و چند شهر بزرگ کشور مهیا شود.

وی با بیان اینکه با اهتمام تمامی دستگاه های اجرایی باید یک نوروز متفاوت را برای مردم ملایر در جای جای شهر و روستا رقم بزنیم، تصریح کرد: باید جنبه های زیبای دین و فرهنگ بالای ایرانی- اسلامی را به ویژه در جشنواره های نوروزی به مردم نشان دهیم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: جشنواره بزرگ نوروزی مبتنی بر مبل منبت، سوغات و صنایع دستی ملایر به منظور ایجاد فضایی شاد و پرانرژی، رونق چرخه اقتصاد شهر و جذب گردشگر و مسافر برگزار شود.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه علاوه بر جشنواره مرکزی ملایر، چند جشنواره نیز خارج از شهرستان در چند شهر بزرگ کشور طراحی و برگزار شود، گفت: مردم تشنه یک فضای پرنشاط مبتنی بر فرهنگ ایرانی- اسلامی و متناسب با هر سنی هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه ملایر به لحاظ المان های نوری ضعیف است و تا قبل از فرارسیدن نوروز باید در این زمینه اقدام مثبتی صورت گیرد، افزود: باید هماهنگی های لازم برای ایجاد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت فعال شدن اقتصاد شب و المان های نوری در ملایر

ضرورت فعال شدن اقتصاد شب و المان های نوری در ملایر