مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 15:152022-12-21سياسي

افزایش حق پرستاری معلولان/ تحویل 20 هزار مسکن مددجویی


رییس سازمان بهزیستی کشور از افزایش حق پرستاری معلولان و تحویل 20 هزار مسکن مددجویی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی محمد قادری با حضور در شهرستان های کرمان، رفسنجان، زاهدان، اسد آباد و میان دوآب ضمن بازدید با نمایندگان مجلس شورای اسلامی مدیران استان دیدار و گفت و گو کرد.

راهبرد اصلی بهزیستی استفاده از ظرفیت های سازمان است رییس سازمان بهزیستی کشور در سفری یک روزه به استان کرمان و شهرستان های کرمان و رفسنجان گفت: استفاده از ظرفیت های سازمان به عنوان راهبرد اصلی ما است و این راهبرد در فضای میدانی خودش را نشان می دهد و تلاش ما بهبود حال خوب جامعه است.

افزایش حق پرستاری در راستای حمایت از خانواده های دارای معلول / تخصیص کمک بلاعوض برای مسکن معلولان رییس سازمان بهزیستی کشور در سفر به شهرستان رفسنجان با بیان اینکه نگاه سازمان بهزیستی این است که بتوانیم خانواده ها را تقویت کنیم و خانواده یکی از اعضای خود را که دارای مشکل و معلولیت است نگهداری کند، گفت: دولت هم مصوب کرد حق پرستاری افزایش یابد.

اصلاح بیش از 200 دستورالعمل اجرایی در سازمان بهزیستی / تحویل 20 هزار مسکن مددجویی در سال گذشته رییس سازمان بهزیستی کشور طی سفر به استان سیستان و بلوچستان در شورای اداری بهزیستی استان گفت: طی دو سال گذشته بیش از 200 دستورالعمل اجرایی در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حق پرستاری معلولان/ تحویل 20 هزار مسکن مددجویی

افزایش حق پرستاری معلولان/ تحویل 20 هزار مسکن مددجویی