مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 15:002022-12-21سياسي

ملایری ها آماده میزبانی باشکوه از شهدای گمنام


معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ملایر گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) پیکر شهدای گمنام دفاع مقدس روز سه شنبه هفته آینده در شهرهای ازندریان و سامن تشییع و به خاک سپرده می شود.

- ایسنا/همدان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ملایر گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) پیکر شهدای گمنام دفاع مقدس روز سه شنبه هفته آینده در شهرهای ازندریان و سامن تشییع و به خاک سپرده می شود.

حسین فارسی در سومین جلسه هماهنگی تشییع پیکر شهدای گمنام شهرستان ملایر، حضور شهدای گمنام را مایه خیر و برکت دانست و برنامه تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام هشت سال دوران دفاع مقدس در این شهرستان را تشریح کرد.

وی با اشاره به ولایتمداری مردم این خطه از ایران اسلامی و تقدیم شهدای فراوان در این چهار دهه، افزود: ملایر با میزبانی از دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس بار دیگر برگ زرین دیگری بر تاریخ فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان می افزاید.

این مقام مسئول ادامه داد: طبق هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده، پیکر مطهر دو شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس یکشنبه چهارم دی ماه ساعت هشت صبح وارد شهرستان می شود.

معاون فرماندار ملایر اظهار کرد: پس از تحویل پیکر مطهر شهدای گمنام در پایگاه امداد جاده ای زاغه، ساعت 9 صبح مراسم استقبال و وداع با شهدا در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملایری ها آماده میزبانی باشکوه از شهدای گمنام

ملایری ها آماده میزبانی باشکوه از شهدای گمنام