مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 14:352022-12-21اجتماعي

خودنمایی زمستان در یزد/برف و باران در راه است


مدیترانه ای) در آغازین روزهای سردترین فصل سال، نیمه غربی ایران و تا حدودی مرکز ایران را سیراب خواهد کرد که استان یزد هم از بارشهای این سامانه بی بهره نخواهد ماند.

- ایسنا/یزد سامانه تلفیقی (سودانی- مدیترانه ای) در آغازین روزهای سردترین فصل سال، نیمه غربی ایران و تا حدودی مرکز ایران را سیراب خواهد کرد که استان یزد هم از بارشهای این سامانه بی بهره نخواهد ماند.

براساس تحلیل نقشه های آینده نگری امروز و فردا آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و در برخی نقاط غبار رقیق خواهد بود ولی از عصر جمعه و طی شنبه افزایش ابر، بارندگی به ویژه در ارتفاعات به صورت برف بعضاً رگبار باران با احتمال رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و متعاقب آن کاهش دمای شبانه و پدیده مه پیش بینی می شود.

عباس میرحسینی رییس گروه پیش بین اداره کل هواشناسی یزد در خصوص آخرین وضعیت و تغییرات جوی استان در گفت وگو با ایسنا ضمن اعلام هشدار زرد هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی تلفیقی (سودانی- مدیترانه ای)، گفت: این سامانه از عصر روز جمعه دوم دی ماه وارد استان خواهد شد و تا عصر روز یکشنبه چهارم دی ماه همراه با بارش باران و بارش برف به خصوص در ارتفاعات یزد، ابرکوه، اردکان، اشکذر، میبد، بافق، بهباد، تفت، هرات، مروست و مهریز و همراه با وزش باد شدید تا نسبتا شدید همچنین کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودنمایی زمستان در یزد/برف و باران در راه است

خودنمایی زمستان در یزد/برف و باران در راه است