مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-21اقتصادي

اجرای آزمایشی سرشماری ثبتی مبنا در بهاباد از اول دی ماه


معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد از اجرای آزمایشی سرشماری ثبتی مبنا در شهر بهاباد از اول دی ماه سال جاری به مدت یک ماه خبر داد.

- جعفر رحمانی شمسی ضمن اعلام این خبر، افزود: در اجرای آزمایشی سرشماری ثبتی مبنا، آمارگیری دیگر به صورت عملیات میدانی و مراجعه به درب منازل و اخذ آمار از خانوارها انجام نخواهد گرفت.

وی با بیان این که اجرای آزمایش سرشماری ثبتی مبنا فقط در سطح شهر بهاباد انجام می شود، افزود: در این طرح از طریق فراخوان عمومی به خانوارهای این شهر برای مراجعه به سامانه اعلام تغییر نشانی ثبت احوال به آدرس https://www.

ncr.

ir/changeAddress و درج اطلاعات خود برنامه ریزی شده است.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت استان، اطلاعات مورد نیاز خانوارها برای ثبت در سامانه را شامل آدرس محل سکونت استان، شهرستان، شهر، نوع و نام معبر ماقبل آخر و نوع و نام معبر آخر، کدپستی، پلاک، طبقه و شماره واحد و مشخصات فردی ( نام و نام خانوادگی، شماره ملی، جنس، تاریخ تولد، شماره تلفن و شماره اتباع بر شمرد.

رحمانی شمسی با اشاره به اینکه قرار است در سال 1405، نظام سرشماری ایران به سرشماری ثبتی مبنا تغییر یابد، بیان داشت: برای تبدیل آمارهای سنتی به آمارهای مدرن(ثبتی مبنا)، همه دستگاه های کشور باید اطلاعات خود را در اختیار مرکز آمار ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای آزمایشی سرشماری ثبتی مبنا در بهاباد از اول دی ماه

اجرای آزمایشی سرشماری ثبتی مبنا در بهاباد از اول دی ماه