مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 13:352022-12-21ورزشي

تراکتور شرایط خوبی در جدول دارد/ ضرورت توجه به بازیکن سازی


سرمربی تیم فوتبال امید تراکتور گفت: با کسب پنج برد متوالی شرایط بسیار خوبی در جدول رده بندی داریم که امیدوارم همین روند رو به رشد را ادامه داده و باعث خوشحالی هواداران شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین محمدپور ظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به پنج پیروزی متوالی تیم امید تراکتور، اظهار داشت: پیش از این لیگ برتر امید کشور در دو گروه شمال و جنوب برگزار می شد، ولی اکنون مسابقات در یک گروه 17 تیمی به صورت تک بازی پیگیری می شود و رقابت سخت تر شده است.

تراکتور در سال های اخیر به مقام نایب قهرمانی دست یافته و امسال نیز به دنبال تکرار موفقیت سال های اخیر هستیم.

وی افزود: با کسب پنج برد متوالی شرایط بسیار خوبی در جدول رده بندی داریم که امیدوارم همین روند رو به رشد را ادامه داده و باعث خوشحالی هواداران شویم.

محمدپور در خصوص دلایل نتایج ضعیف تراکتور در اوایل فصل، گفت: باتوجه به شرایط پیش آمده، تمرینات را دیر آغاز کردیم و به خوبی بدنسازی نکرده بودیم؛ همچنین تعدادی از بازیکنان امید در تمرین تیم بزرگسالان شرکت می کردند و به طور کامل در اختیار ما نبودند.

وی توضیح داد: نتایج هفته های ابتدایی رضایت بخش نبود و در همین راستا جلساتی با مسئولان امر برگزار کردیم و خوشبختانه با تدابیری همچون عدم استفاده از بازیکنان تیم بزرگسالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکتور شرایط خوبی در جدول دارد/ ضرورت توجه به بازیکن سازی

تراکتور شرایط خوبی در جدول دارد/ ضرورت توجه به بازیکن سازی