مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 13:302022-12-21سياسي

در حوزه طنز دفاع مقدس خلا وجود دارد


نویسنده و منتقد ادبی در نشست نقد و بررسی کتاب موقعیت سردار ملات گفت: در حوزه طنز دفاع مقدس کمبود جدی احساس می شود و «موقعیت سردار ملات» یکی از آثاری است که به پر کردن این خلا کمک می کند.

- ایسنا/قم نویسنده و منتقد ادبی در نشست نقد و بررسی کتاب موقعیت سردار ملات گفت: در حوزه طنز دفاع مقدس کمبود جدی احساس می شود و موقعیت سردار ملات یکی از آثاری است که به پر کردن این خلا کمک می کند.

مرضیه نفری، نویسنده و منتقد ادبی امروز 30 آذرماه در نشست نقد کتاب موقعیت سردار ملات: خاطرات حسین پاینده با اشاره به اهمیت نگارش کتاب دفاع مقدس ویژه گروه سنی نوجوان اظهار کرد: وضعیت مرزی دوران نوجوانی و معلق بودن بین کودکی و بزرگسالی، بزرگ ترین ویژگی این دوران است و ادبیات نوجوان باید مفاهیمی را پیگیری کند که با مخاطب در حال عبور، همخوانی داشته باشد.

وی افزود: در کتاب های نوجوان به مفاهیمی مانند ایثار، وطن دوستی، مقاومت، نوع دوستی، شکست دشمن ، قهرمان پروری و .

تا حد زیادی پرداخته شده است اما در حوزه طنز دفاع مقدس کمبود جدی احساس می شود و این اثر یکی از آثاری است که با زبان طنز خود به پر کردن این خلا کمک می کند.

نفری عنوان کرد: نگاه ساده و صمیمی حاصل از اتفاق های شیرینی که از دل تلخی های دفاع مقدس بیرون آمده، خلق صحنه های ناب و باورپذیر و شروع همراه با حاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حوزه طنز دفاع مقدس خلا وجود دارد

در حوزه طنز دفاع مقدس خلا وجود دارد