مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 13:202022-12-21سياسي

ساخت خوابگاه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با قید فوریت آغاز می شود


استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم حل مشکل خوابگاه دانشجومعلمان در بندرعباس گفت: آزمایشگاه های دانشگاه فرهنگیان تجهیز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی دوستی ظهر چهارشنبه در نشست هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان هرمزگان، که با حضور احمد مرادی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

با اشاره به پروژه ساختمان اداری دانشگاه فرهنگیان، گفت: باتوجه به ازدحام نامناسب و غیرقابل در خوابگاه های پردیس دانشگاه فرهنگیان استان که سه برابر ظرفیت، دانشجو معلم در آن اسکان داده شده اند موجب نگرانی و نارضایتی است، بنابراین احداث ساختمان اداری با زیربنای 1684 در اولویت نیست و تمرکز ما در بحث توسعه سخت افزاری و زیرساختی باید معطوف به احداث خوابگاه و هوشمندسازی کلاس ها شود.

وی توجه به آرامش و رفاه دانشجومعلمان بسیار مهم دانست و افزود: دانشجو معلمان در آینده تربیت فرزندان این مرز و بوم را برعهده دارند و اینکه امروز در خوابگاه های 20 نفره زندگی کنندآسیب هایی را متوجه ایشان خواهدکرد بر همین اساس رویکرد فوری و کوتاه مدت ما تامین و ساخت خوابگاه برای دانشجو معلمان است که منابع آن را تامین خواهیم کرد تا زمان آماده شدن پروژه های جدید این دانشگاه مشکلات خوابگاهی به حداقل برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت خوابگاه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با قید فوریت آغاز می شود

ساخت خوابگاه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با قید فوریت آغاز می شود