مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 13:152022-12-21سياسي

ماجرای وانت سپاه با بار آجیل چه بود؟+ فیلم و تصاویر


ضد انقلاب با انتشار اخبار دروغ، دوباره سعی دارد تا خدمت های سپاه پاسداران به مردم را نادیده بگیرد.

-   سپاه و بسیج؛ حمایت از خانواده های نیازمند در شب یلدا سخنگوی سپاه گفته بود: در آستانه شب یلدا حسب دستور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقرر شد تا فرماندهان سپاه های استانی یک و نیم میلیون بسته معیشتی یلدایی ویژه خانواده های نیازمند را آماده کرده و اهدا کنند.

به گفته وی، این اقدام با مشارکت خیرین در ادامه زنجیره کمک های معیشتی و مومنانه در دوران کرونا و به منظور کمک به خانواده های محروم و نیازمند صورت پذیرفته و از طریق پایگاه های بسیج در سراسر کشور تحویل خواهد شد.

    اجرای طرح یلدای فاطمی سپاه پاسداران در سراسر کشور برای خانواده های نیازمند اطلاعات این اقدام خیرخواهانه سپاه و بسیج برای مردم نه تنها از سوی سخنگوی سپاه پاسداران اعلام شده بلکه فرماندهان سپاه های استانی در این راستا حتی رزمایش های کمک مومنانه نیز انجام داده اند.

در یکی از این نمونه ها، سپاه سیدالشهداء(ع) تهران یک رزمایش کمک مومنانه را برگزار و 130 هزار بسته یلدایی به نیازمندان استان تهران اهدا کرد.

سپاه استان خوزستان نیز بسته های کمک مومنانه، هر کدام به ارزش 600 هزار تومان را میان خانواده های نیازمند در قالب اجرای طرح یلدای فاطمی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای وانت سپاه با بار آجیل چه بود؟+ فیلم و تصاویر

ماجرای وانت سپاه با بار آجیل چه بود؟+ فیلم و تصاویر