مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 13:052022-12-21بين الملل

تبانی توییتر با پنتاگون در تولید محتوای ضد ایرانی


یک روزنامه نگار آمریکایی به تازگی از تبانی توییتر با پنتاگون در تولید محتوای ضدایرانی توسط حسابهای جعلی پرده برداشت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از نیویورک بریکینگ، گزارش ها حاکی از همکاری توییتر با پنتاگون برای تبلیغ حساب های جعلی در خاورمیانه با هدف ستایش سیاست ایالات متحده در منطقه است، اقدامی که برخلاف ادعاهای این شرکت مبنی بر تشخیص و خنثی کردن دستکاری پلتفرم هاست.

گفته می شود این تبانی دست کم به مدت چهار سال یعنی از 2017 تا 2020 به طول انجامیده و مدیران ارشد توییتر با استفاده از اطلاعات نظامی در یک کمپین مخفی آنلاین با نام PsyOp حساب هایی را تبلیغ کردند که سیاست های اتخاذی آمریکا را در خاورمیانه توجیه و تطهیر می کرد؛ مثلاً یک نمونه مربوط به حسابی بود که ادعا می کرد بمباران هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی در یمن فقط تروریست ها را از بین برده است.

این افشاگری ها توسط روزنامه نگاری به نام لی فانگ انجام شد، که روز گذشته هشتمین قسمت از اسناد مربوط به این اقدام توییتر را منتشر کرد.

بر اساس اسناد منتشر شده، پنتاگون برای تبلیغ حساب هایی که محتوای طرفدار آمریکا را در خاورمیانه توییت می کنند، با توییتر همکاری داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبانی توییتر با پنتاگون در تولید محتوای ضد ایرانی

تبانی توییتر با پنتاگون در تولید محتوای ضد ایرانی