مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 13:002022-12-21ورزشي

نمایش «بهشت در آتش» در یزد تمدید شد


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از تمدید اجرای نمایش بزرگ «بهشت در آتش» تا اول دی ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، حجت الاسلام مجتبی صداقت، اظهار کرد: به دلیل استقبال مردم از نمایش آیینی بهشت در آتش زمان اجرای این اثر یک روز تمدید شد و تا پنجشنبه اول دی ماه میزبان علاقه مندان و ارادتمندان حضرت زهرا(س) و ائمه اطهار(ع) خواهد بود.

وی با بیان این که تاکنون استقبال بسیار خوبی از این نمایش شده است، افزود: اجرای این اثر رضایتمندی قشرهای مختلف مردم به ویژه خانواده ها را به همراه داشته است.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: نمایش بزرگ بهشت در آتش به نویسندگی حجت الاسلام سیدکاظم فلاح زاده و کارگردانی علی جاور روایتی تاریخی درباره مظلومیت و غربت امام علی(ع) و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) است که بر اهمیت حرکت حول محور ولایت، بصیرت افزایی، دشمن شناسی، به موقع عمل کردن، آگاهی بخشی و هوشیاری جامعه اسلامی در برابر فتنه ها و توطئه های دشمنان و فتنه گران تأکید دارد.

صداقت تصریح کرد: این اثر داستان برده ای به نام سُهام را روایت می کند که توسط حضرت فاطمه(س) آزاد می شود و به شهر و دیارش بازمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش «بهشت در آتش» در یزد تمدید شد

نمایش «بهشت در آتش» در یزد تمدید شد