مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 12:552022-12-21سياسي

18 نقطه در تهران برای خاکسپاری پیکر شهدای گمنام قرار داده شده است


فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) گفت: در تهران نزدیک به 18 نقطه برای خاکسپاری پیکر شهدای گمنام در نظر گرفته شده و پیکر 400 شهید گمنام روز 6 دیماه در سراسر کشور تشییع می شود.

- فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) گفت: در تهران نزدیک به 18 نقطه برای خاکسپاری پیکر شهدای گمنام در نظر گرفته شده و پیکر 400 شهید گمنام روز 6 دیماه در سراسر کشور تشییع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری تبیین مراسم تشییع پیکرهای مطهر 400 شهید گمنام در تهران و استان های سراسر کشور، پیش از ظهر امروز چهارشنبه 30 آذر با حضور سردار حسین حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) در سالن قصر شیرین باغ موزه انقلاب اسلامی و دفع مقدس برگزار شد.

در این نشست پس از قرائت آیاتی از قرآن، مداحی از مهدی رسولی با عنوان صلی الله علیک یا فاطمه (س)، نماهنگی از مراسم وداع شهدا طی سال های اخیر با مداحی حاج محمود کریمی و نماهنگی دیگر از مادران و خانواده شهدا با آهنگی از سالار عقیلی به نام سرو زیر آب پخش شد و سپس سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص)، به ایراد سخنرانی پرداختند.

سردار حسن زاده در ابتدا دفاع مقدس را نقطه عطفی برای تاریخ شهادت، ایستادگی و پایداری دانست و گفت: در سراسر عالم، فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت، مقاومت و ایستادگی به برکت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس شکل گرفت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 نقطه در تهران برای خاکسپاری پیکر شهدای گمنام قرار داده شده است

18 نقطه در تهران برای خاکسپاری پیکر شهدای گمنام قرار داده شده است