مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 12:502022-12-21سياسي

رکن اصلی همکاری های دانشگاه و صنعت اعتماد است


سرپرست دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با اشاره به این که رکن اصلی همکاری های دانشگاه و صنعت، اعتماد است اظهار کرد: باید تحقیقات و پژوهشهای کشور را به سمت حل نیازهای جامعه و صنعت سوق دهیم و در این بین اعتماد بین دانشگاه و صنعت، - باعث ایجاد همدلی شده و همدلی و تعامل برای توسعه امور کشور امری ضروری است.

محمد صادقی آزاد، چهارشنبه، 30 آذرماه، در نشست تخصصی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با مجتمع صنعتی مس سونگون با بیان این که مجتمع مس سونگون آذربایجان با عملکرد قابل افتخار خود از ستاره های درخشان آسمان صنعت ایران اسلامی است، اظهار کرد: همواره باید قدردان نعمات الهی خصوصاً نعمت ارزشمند طبیعی و خدادادی واقع در استان آذربایجان شرقی باشیم.

وی افزود: در حل مشکلات جامعه باید همه تصمیم ها بر اساس نیاز جامعه و صنعت، با الهام از پیوست پژوهشی صورت گیرد و دانشگاه شهید مدنی آذربایجان نیز با اساتیدی متخصص با انگیزه و دانشجویان تحصیلات تکمیلی خود با هدف تبدیل داده ها به دانش، ثروت و تحقیقات کاربردی، از ظرفیت بسیار مطلوبی برای ارائه فعالیت ها و ارتقای امور تحقیق و توسعه صنایع استان برخوردار است.

صادقی آزاد با بیان اینکه دانشگاه شهید مدنی آذربایجان دانشگاه جامع صنعتی به شمار می رود، گفت: باید برای پوشش نیازهای صنعتی در این مجتمع مسیری مشترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکن اصلی همکاری های دانشگاه و صنعت اعتماد است

رکن اصلی همکاری های دانشگاه و صنعت اعتماد است