مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 12:452022-12-21اقتصادي

31 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور به اتمام می رسد


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تا پایان سال جاری نیز 31 کیلومتر از مهمترین قطعات کریدور بزرگراهی غرب کشور به اتمام می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن حمزه لو روز سه شنبه در خصوص آخرین وضعیت کریدور بزرگراهی در گفتگوی ویژه خبری اظهار کرد: در بخش کریدور بزرگراهی غرب کشور نیز تاکنون پیشرفت 88 درصدی را شاهد هستیم و تا پایان سال جاری نیز 31 کیلومتر از مهمترین قطعات کریدور بزرگراهی غرب کشور به اتمام می رسد.

وی بیان کرد: کریدور بزرگراهی غرب کشور به طول یک هزار و 530 کیلومتر، مرز بازرگان در شمال استان را به بندر امام خمینی (ره) در استان خوزستان متصل می کند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اتمام پروژه بزرگراه بین المللی ارومیه - سرو بیان کرد: آذربایجان غربی یک استان طولی بوده، ساماندهی جاده های منتهی به پایانه های مرزی به ویژه بزرگراه بین المللی ارومیه - سرو به طول 51 کیلومتر در اولویت برنامه های کاری قرار گرفت که این طرح طی سال جاری با اعتبار به روز 15 هزار میلیارد ریال به اتمام رسیده و زیربار ترافیک رفته است.

حمزه لو همچنین از بهره برداری از 100 کیلومتر راه و آماده تحویل شدن 450 واحد نهضت ملی مسکن در سال جاری در استان خبر داد و اظهار کرد: چشم انداز یک ساله راه های این استان برای امسال بهره برداری از 202 کیلومتر را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور به اتمام می رسد

31 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور به اتمام می رسد