مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 12:352022-12-21بين الملل

زخمی که منافقین به خوزستان زدند / بازخوانی جنایت تروریستی سال 78


گروهک تروریستی منافقین که همیشه به دنبال ضربه زدن به ملت ایران بوده زخم هایی به مردم خوزستان زده اند که فراموش نمی شود.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: مردم خوزستان و اهواز به عنوان مرکز این استان، پس از پیروزی انقلاب اسلامی بارها شاهد جنایت های دشمنان بودند.

روزهای پایانی سال 1359 بود که رژیم بعث عراق به صورت هوایی و زمینی به خوزستان حمله کرد، همچنین در دوران جنگ و پس از آن، بارها از سوی منافقان کوردل و گروه های تجزیه طلب و تکفیری با حمله های تروریستی مواجه شد، اما مردم این استان نه تنها نهراسیدند بلکه با پایداری و مقاومت مثال زدنی خود نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

اما این جنایت ها به موارد گفته شده محدود نشد و تروریست ها در 31 شهریور سال 1397 در مراسم رژه نیروهای مسلح در این شهر دست به جنایت زدند و منجر به شهادت 26 نفر از هموطنان از جمله یک کودک چهار ساله به نام طاها اقدامی شدند و ده ها نفر دیگر را مجروح کردند.

از آنجایی که 2 گروه تروریستی الاحوازیه و داعش دارای خط و مشی همسان هستند و از سوی جبهه غربی - عربی - صهیونیستی حمایت می شوند، مسئولیت اقدام تروریستی اهواز را بر عهده گرفتند.

باید یادآور شد که در سال های پیش از این گروهک تروریستی منافقان که در کارنامه ننگین خود نوکری برای رژیم بعث صدام، صهیونیست ها و آمریکایی ها را ثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخمی که منافقین به خوزستان زدند / بازخوانی جنایت تروریستی سال 78

زخمی که منافقین به خوزستان زدند / بازخوانی جنایت تروریستی سال 78