مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 12:302022-12-21سياسي

پیشرفت فیزیکی 70 درصدی پروژه سد دیورش/ بهره برداری تا سال 1405


نماینده رودبار در مجلس با اشاره به پیشرفت فیزیکی 70 درصدی سد دیورش و ایجاد ردیف ملی برای این پروژه گفت: این سد تا سال 1405 به بهره برداری میرسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد گودرزوند چگینی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه همدلی و هم افزایی را لازمه پیشرفت و موفقیت جامعه دانست و اظهار کرد: اگر کاری در شهرستان به سرانجام می رسد با تلاش هماهنگی مدیران اجرایی شهرستان و استان بوده است.

وی با بیان اینکه همدلی و وفاق خوبی در رودبار ایجاد شده است، افزود: همدلی و هم افزایی در کنار مطالبه گری و پیگیری امورات مردم موجب رضایتمندی می شود.

نماینده رودبار از قرارگیری معدن سنگرود در روند مزایده خبر داد و اضافه کرد: بعد از یکسال پیگیری و دوندگی از سوی مسئولان استان و شهرستان، معدن سنگرود طبق شرایطی برای انجام مطالعات و ارزیابی برنده مزایده برای استخراج ذغال سنگ برای مدت 9 ماه واگذار شد.

زمانبر شدن رفع مشکلات روستای خرشک گودرزوند چگینی با اشاره به ظرفیت های خوب معدنی در رودبار، بیان کرد: اکتشافات جدید در مناطق مختلف شهرستان رودبار برای ایجاد معدن در حال انجام است.

وی از راه اندازی دامداری 3 هزار راسی در رودبار خبر داد و افزود: روند اجرای این طرح در مرحله معرفی زمین توسط مدیران اجرایی شهرستان رودبار قرار دارد و بزودی در مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 70 درصدی پروژه سد دیورش/ بهره برداری تا سال 1405

پیشرفت فیزیکی 70 درصدی پروژه سد دیورش/ بهره برداری تا سال 1405