مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 12:052022-12-21سياسي

درخواست مردم از رییس کل دادگستری تهران چه بود؟


رییس کل دادگستری استان تهران در ملاقات مردمی این هفته با بیش از 215 نفر از متقاضیان دیدار و ضمن استماع مشکلات و در خواست های آن ها، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات مطرح شده و در چارچوب قوانین صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه و ارتباطات دادگستری کل استان تهران، علی القاصی، رییس دادگستری استان تهران به منظور تکریم مراجعان و استماع بدون واسطه مشکلات حقوقی و قضایی مردم ، در سی و سومین برنامه ملاقات مردمی مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران حضور یافت و به مدت 5 ساعت در سالن اجتماعات مجتمع قضایی امام خمینی(ره)، به مشکلات حقوقی و قضایی بیش از 215 نفر از مراجعان، با همراهی معاونان دادگستری رسیدگی کرد.

درخواست اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری، تخفیف در مجازات ها، رسیدگی مجدد به پرونده هایی که رأی آن ها قطعی شده، تسریع در اجرای احکام صادره و درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط و پابند الکترونیک برای زندانیان اهم درخواست های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با رییس کل و مسئولان قضایی دادگستری استان تهران بود.

رییس کل دادگستری تهران در برنامه هفتگی ملاقات مردمی و اجرای سیاست های کلان دستگاه قضایی و برنامه های عملیاتی دادگستری، درخواست مراجعان را رسیدگی کرد و با تاکید به معاونین گفت: بیشتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مردم از رییس کل دادگستری تهران چه بود؟

درخواست مردم از رییس کل دادگستری تهران چه بود؟