مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-21اقتصادي

اجرای طرح قیر رایگان در 181 پروژه اجرای طرح هادی و بهسازی روستایی استان مرکزی


معاون عمران روستایی بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: قیر رایگان جهت 181 پروژه اجرای طرح هادی و بهسازی روستایی به مساحت حدود 526 هزار مترمربع آسفالت از محل اعتبارات استانی، - ایسنا/مرکزی معاون عمران روستایی بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: قیر رایگان جهت 181 پروژه اجرای طرح هادی و بهسازی روستایی به مساحت حدود 526 هزار مترمربع آسفالت از محل اعتبارات استانی، ملی و مشارکت با دهیاری های سطح استان تامین شده است.

مهرشاد افروز در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تامین اعتبار قیر رایگان فرصت خیلی خوبی برای عمران و آبادانی روستاهاست اظهار کرد: از سال 1394 تاکنون هرساله از محل بودجه تملک دارایی ها، اعتباراتی در قالب قیر رایگان جهت کمک به طرح هادی روستایی و بهسازی محیط روستایی به بنیادمسکن انقلاب اسلامی کشور ابلاغ می شود.

وی افزود: در این راستا، این اقدام هرساله با هماهنگی دستگاه های ذیربط و اعتبارات ملی و استانی و مشارکت با دهیاریهای سطح استان، انجام شده است.

معاون عمران روستایی بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: در یکسال گذشته از محل اعتبارات بند ز تبصره یک قانون بودجه سال 1400 و اعتبارات قیر رایگان سال 1399، قیر رایگان جهت پروژه های اجرای طرح هادی و بهسازی معابر در 181 پروژه اجرای طرح هادی و بهسازی روستایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح قیر رایگان در 181 پروژه اجرای طرح هادی و بهسازی روستایی استان مرکزی

اجرای طرح قیر رایگان در 181 پروژه اجرای طرح هادی و بهسازی روستایی استان مرکزی