مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 11:302022-12-21سياسي

24 اقتصاددان به روحانی چه گفتند؟ چه شد؟


نامه سه سال قبل 24 اقتصاددانی که برخی شان امروز بر مسند نشسته اند، بر خلاف تصور برخی رسانه ها، اتفاقا سند افتخار دولت سیزدهم است و نشان می دهد مدیران این دولت متعهدانه در مسیر اصلاحات اقتصادی قدم برداشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یادداشتی انتقادی در روزنامه فرهیختگان آمده است: طرفداران دولت پرکار سابق! ناآرامی های اخیر اجتماعی را مناسب دیدند تا آستین ها را بالا زده و هر چیزی را مستمسک حمله و هجمه به دولت سیزدهم قرار دهند.

در روزهای اخیر برخی رسانه های حامی دولت قبل با القای این پیام که مدیریت اقتصاد در دولت سیزدهم رها شده است، درصدد آن بودند که وعده های اقتصادی ابراهیم رییسی را تبلیغاتی نشان داده و اینگونه القا کنند که اقتصاد کشور در دولت سیزدهم به دست کسانی است که با اتکا به نسخه پیچی های گذشته خود، نمی توانند اقتصاد را هدایت کنند.

دستمایه این رسانه ها نیز بازنشر نامه ای بود که در دی ماه سال 98 توسط 24 اقتصاددان منتقد دولت وقت، خطاب به حسن روحانی نوشته شد.

این نامه در پاسخ به جمله معروف حسن روحانی که گفته بود من بلد نیستم اقتصاد کشور را بدون کمک های خارجی مدیریت کنم ، به رشته تحریر درآمده و 10 راهکار برای برای برون رفت از شرایط بدون نیاز به مذاکره ارائه شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 اقتصاددان به روحانی چه گفتند؟ چه شد؟

24 اقتصاددان به روحانی چه گفتند؟ چه شد؟