مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 11:262022-12-21سياسي

استقبال 110 هنرمند عکاس از اولین جشنواره ملی عکس «راز خون»


دبیر اولین جشنواره ملی عکس شهید و شهادت با عنوان «راز خون» از ارسال 991 تک عکس و 75 مجموعه عکس به این جشنواره خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، امیر حسامی نژاد دبیر اولین جشنواره ملی عکس شهید و شهادت با عنوان راز خون در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: بعد از اینکه فراخوان جشنواره عکس راز خون که به مناسبت کنگره ملی شهدا در قم در حال برگزاری است، از طریق سایت جشنواره به آدرس http://photoqom.

ir و طرق مختلف اعلام شد، عکس های بسیار خوبی با موضوع شهید و شهادت برای این جشنواره ارسال شد و تعداد 991 تک عکس و 75 مجموعه عکس با شرکت 110 نفر به دست ما رسید.

وی گفت: اعتقاد داریم که قم از شهرهای سرآمد در رشته عکاسی کشور است و از راه های مطرح کردن هنر عکاسی عکاسان قم، برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه و کارگاه های عکاسی در این شهر است.

پیشکسوت عکاسی قم گفت: جشنواره راز خون نیز اولین جشنواره ملی است که در قم برگزار می شود و امیدواریم حضور عکاسان از سراسر کشور در قم و ارتباط با عکاسان قمی باعث رشد بیش از پیش عکاسی قم شود.

حسامی نژاد ادامه داد: همه ما همواره مدیون خون شهدا هستیم، شهدایی که خالصانه و صادقانه برای امنیت امروز ما جان خود را فدا و از کیان وطن خود دفاع کردند، ما نیز در جشنواره هر جا اعم از انتخاب اسم، پوستر و کارهای اجرایی به مشکلی برمی خوردیم، توسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال 110 هنرمند عکاس از اولین جشنواره ملی عکس «راز خون»

استقبال 110 هنرمند عکاس از اولین جشنواره ملی عکس «راز خون»