مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 11:252022-12-21سياسي

بسته تشویقی ویژه ساختمان سازان بافت فرسوده


استاندار گلستان با اشاره به توسعه بلندمرتبه سازی در شهرهای گنبدکاووس و گرگان، گفت: برای سازندگان ساختمان در بافت های فرسوده بسته تشویقی در نظر گرفته شده است.

- دکتر علی محمد زنگانه امروز چهارشنبه در نشست مشترک با شهرداران سراسر استان گلستان با اشاره به نقش مهم و اثرگذار شهرداری ها در توسعه و آبادانی استان، اظهار کرد: نگاه ما به شهرداری ها یک نهاد مردمی 3وی و کارآمد برای شتاب در پیشرفت استان و تحقق اهداف توسعه ای ماست.

وی با بیان اینکه اقدامات اولیه ضوابط بلند مرتبه سازی در شهرهای گرگان و گنبدکاووس انجام شده است، افزود: آغاز این ضوابط نشان از رشد و پیشرفت مهندسی استان و زمینه سازی برای تداوم و توسعه این مسیر است.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه تلاشهای خوب و موثری برای افزایش درآمد شهرهای استان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: البته اعتقاد و باور ما این است که ظرفیت شهرهای استان گلستان بسیار بیشتر از این بوده و می تواند افق های روشن تری را ترسیم و تجربه کند.

زنگانه بر ایجاد درآمد پایدار برای شهرها و شهرداریها تاکید کرد و گفت: با ایجاد درآمد پایدار برای شهرها هم مردم همان شهر از منافع آن بهره مند خواهند شد و در عین حال منفعت رشد و توسعه شهرها در پیشرفت و ارتقا درآمد استان بروز و ظهور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته تشویقی ویژه ساختمان سازان بافت فرسوده

بسته تشویقی ویژه ساختمان سازان بافت فرسوده